کدام برنامه شب یلدا مخاطب بیشتری داشت؟
فرهنگ و هنر
بزرگنمايي:
راه ترقی - جام جم / مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) یک طرح نظرسنجی با موضوع میزان مشاهده «ویژهبرنامههای شبیلدای صداوسیما» انجام داده و نتایجش را منتشر کرده است.
در این نظرسنجی که بهصورت تلفنی در روزهای اول تا سوم دیماه انجام شده، نظرات 1440 نفر از ایرانیان بالای 15 سال ساکن در مناطق شهری و روستایی کل کشور بررسی شده است. طبق یافتههای این نظرسنجی، 29.5درصد ایرانیان ویژهبرنامههای شبیلدای رسانه ملی را دیدهاند.
از بین بینندگان ویژهبرنامههای شب یلدا؛ 59.2درصد ویژهبرنامه «یلدای مادرانه» شبکه سوم سیما را دیدهاند، 24درصد از شبکههای استانی،8.1درصد از شبکه یک سیما و 7.6درصد از شبکه دو تماشاگر این برنامهها بودهاند.
مصاحبهشوندگان در پاسخ به این سؤال، فقط میتوانستند به بیش از یک شبکه اشاره کنند.
-
دوشنبه ۱۰ دي ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۳:۰۸
-
۹ بازديد
-
-
راه ترقی
لینک کوتاه:
https://www.rahetaraghi.ir/Fa/News/1004497/