راه ترقی

آخرين مطالب

دستگیری یک آقا، آینده جنیفر لوپز را به خطر انداخت! فرهنگ و هنر

دستگیری یک آقا، آینده جنیفر لوپز را به خطر انداخت!
  بزرگنمايي:

راه ترقی - برترین ها / اگر اخباری که درباره چند و چون ماجرای دستگیری "پی دیدی" و طوفانی که به خاطر آن در میان سلبریتی‌های آمریکایی به راه افتاده را مطالعه کرده باشید حتما تا حد معقولی از این داستان وحشتناک و باورنکردنی باخبر هستید. داستانی که جرایم اتهامی در آن آنقدر سنگین و شنیع است که حتی به میان آمدن نام برخی از مشهورترین سلبریتی‌های دنیا هم نتوانسته اندکی از وحشت دنبال کنندگان اخبار آن بکاهد. داستانی شاید تکراری از هوس سیری ناپذیر شهرت و قدرت و بیشمار انسانی که در این راه سهمشان فقط ترس و تجاوز و مرگ بوده است.
اشخاص بی‌نهایت مشهوری چون لئوناردو دی‌کاپریو، اشتون کوچر، پاریس هیلتون، هاوارد استرن، راسل برند، ماریا کری، جنیفر لوپز، راسل سیمونز، آشر، مگان فاکس و البته زوج مشهور و در مظان اتهام این روزها یعنی بیانسه و جی‌زی مهمانان همیشگی پی دیدی بوده‌اند و روابط نزدیکی و صمیمی آن‌ها با یک رئیس مافیای مشغول به قاچاق انسان برای بسیاری از طرفدارانشان سوالاتی جدی مطرح کرده است.

راه ترقی


جالب است بدانید این سوالات انگار حتی ذهن باقی سلبریتی‌ها را هم مشغول کرده و خواننده مشهوری چون پینک و البته آشر در حساب ایکسشان تئوری‌هایی درباره سوءاستفاده جنسی دیدی از جاستین بیبر را به اشتراک گذاشتند و البته هر دو در نهایت این پست‌ها را حذف کردند.

راه ترقی


بر اساس گزارش پلیس و جلو رفتن روند احتمالا بسیار طولانی دادرسی هنوز نام هیچ فرد مشهوری به عنوان متهم در کنار نام دیدی مطرح نشده اما سنگینی جرم‌های دیدی(جرائمی چون رهبری یک گروه سازمان یافته خلافکاری، قاچاق انسان، قاچاق جنسی، تجاوز و آزار جنسی کودکان و بزرگسالان، باجگیری و ...) در کنار روابط بسیار صمیمی او با افرادی چون بیانسه و جی‌زی و اشتون کوچر و کوین هارت و .. باعث شده بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی در ذهنشان نقاط تا چند وقت پیش بعیدی را به هم وصل کنند.

راه ترقی


در بین این نظریه پردازی‌ها شاید قابل توجه‌ترین آن‌ها به نظرات قدیمی آشر اختصاص داشته باشد. خواننده و موزیسینی که دقیقا مانند جاستین بیبر در نوجوانی برای رسیدن به شهرت و ثروت به دامن پی‌دیدی چنگ زد و دقیقا مانند بیبر مدتی با این رپر قدیمی و تهیه کننده موسیقی زندگی کرده است. آشر در حساب ایکس خود صحبت‌هایی درباره زمان زندگی در خانه دیدی منتشر کرد و به اتفاق‌های عجیب و دیوانه‌واری اشاره کرد که انگار در خانه دیدی کاملا معمول بود. مطابق انتظار البته آشر این پست‌ها را حذف کرد و اطلاعیه‌ای هم درباره هک شدن حسابش در ایکس منتشر کرد.

راه ترقی


آن بخش از زندگی دیدی که شاید حتی بیشتر از جرایم شنیعش کنجکاوی مخاطبان را برانگیخته مهمانی‌های پرزرق و برق و پر از سلبریتی او بوده است. یکی از خواهران کارداشیان یعنی کلوئه که شانس حضور در یکی از این مهمانی‌ها را داشته درباره آن می‌نویسد:"من در ساعت 5:30 صبح با یک جت شخصی به این مهمانی عجیب و غریب رسیدم. راستش فکر می‌کنم بیشتر از نیمی از افراد حاضر در آن مهمانی کاملا عریان بودند."

راه ترقی


در این بین سلبریتی که شاید مخاطبان بیشتر از هر کسی منتظر اظهار نظر او بودند جاستین بیبر است، شخصی که دستکم تا این لحظه کاملا نسبت به دستگیری دیدی بی‌تفاوت بوده است. دیدی همه‌کاره و مدیر برنامه‌های بیبر در زمانی بود که جاستین هنوز یک کودک بود. ظاهرا در همان زمان(اوایل نوجوانی بیبر) مادر جاستین برای ساده‌تر کردن کارها حتی سرپرستی بیبر را برای مدتی کوتاه به دیدی منتقل کرده است. با این حال افراد نزدیک به بیبر اعلام کردند که او در حال لذت بردن از تولد فرزند و پدر شدنش است و سعی می‌کند روی جریان دستگیری دیدی تمرکز نکند.

راه ترقی


مهم‌ترین نکته اما درباره میزان درگیری برخی از مشهورترین سلبریتی‌های آمریکا در جرائم جدی دیدی را شاید بتوان در گزارش افسر پلیسی جستجو کرد که مسئول یورش به یکی از خانه‌های دیدی و دستگیری او بوده است. در این یورش ضمن دستگیری دیدی مقدار قابل توجی روغن بچه و انواع مواد مخدر کشف شد.

راه ترقی


این افسر می‌گوید که پرونده دیدی شباهت زیادی به پرونده افرادی چون جفری اپستین و حتی هاروی واینستین دارد و ادامه می‌دهد شاید در نهایت نتوان سلبریتی‌های همیشه‌همراه دیدی را به جرائمی جدی متهم کرد اما شکی وجود ندارد که این افراد از کم و کیف زندگی دیدی و جرائم شنیع و بی‌شمارش آگاه بوده‌اند و بدون شک هرشب در مهمانی‌های او حتی از بسیاری از جنبه‌های این جرائم سود می‌برده‌اند.

راه ترقی


این اظهار نظر مستقیم و قابل توجه باعث شد شهرت بسیاری از سلبریتی‌هایی که تا پیش از این به خاطر کارهای خیرخواهانه‌شان شناخته می‌شدند زیر سوال برود و در همین زمان‌ها بود که انتشار لیستی از سلبریتی‌ها به شدت مورد توجه قرار گرفت. این لیست به نام سلبریتی‌های مشهوری اشاره می‌کند که پس از دستگیری دیدی به دلایل مختلف حاضر به بازگشت به ایالت متحده آمریکا نشده‌اند و همین موضوع ظن دخالت قابل توجه آن‌ها در اعمال مجرمانه دیدی را تقویت می‌کند. بد نیست همراه هم نگاهی به اسامی این سلبریتی‌ها بیندازیم، سلبریتی‌هایی که از قضا در بین روزنامه‌نگاران و ثروتمندان هالیوود از جمله نزدیک‌ترین دوستان دیدی به حساب می‌آیند.

راه ترقی


پای ثابت مهمانی‌های دیدی و اپستین؛ لئوناردو دی‌کاپریو

راه ترقی


مطابق انتظار تقریبا تمام افرادی که اخبار دستگیری دیدی را دنبال می‌کردند نام دی‌کاپریو هم خیلی زود مطرح شد. از دی‌کاپریو به عنوان پای ثابت مهمانی‌های دیدی و "نفر اول لیست دعوتی‌های او" نام برده شد و بازهم مطابق انتظار مشاوران این ستاره سینما هرگونه اطلاع او از جرائم دیدی را رد و اعلام کردند لئوناردو سال‌هاست که هیچ نوع ارتباط و تماسی با دیدی ندارد. البته تصاویر حضور این بازیگر در وایت پارتی‌های دیدی موجود است که آخرین این تصاویر به سال 2019 بازمی‌گردد و مشخص نیست پس از آن دی‌کاپریو به این مهمانی‌ها نرفته یا وقت محتاط‌تر شده است.

راه ترقی


لئوناردو از ماه آگوست به همراه نامزد مسلما جوانش مشغول گذراندن تعطیلات در فرانسه و ایتالیا است و با این‌حال دستکم تا پیش از دستگیری دیدی پیشبینی می‌شد این بازیگر مشهور خیلی زود به آمریکا بازگردد، امری که حالا و با دستگیری دیدی به زمانی نامعلوم موکول شده است.
دوستِ استندآپ کمدینِ دیدی؛ کوین هارت

راه ترقی


در میان سلبریتی‌های نزدیک به دیدی نام کوین هارت هم بیش از بقیه دیده می‌شود. جالب است بدانید کوین در سال 2010 یعنی زمانی که شهرت بسیار کمتری نسبت به حالا داشت، متهم به برگزاری یکی از مهمانی‌های فریک آفزِ دیدی در منزلش شده بود. فریک آفز لقبی بود که دیدی و نزدیکانش به مراسمی داده بودند که طی آن قربانیان متفاوتی(معمولا زن‌ها) به ضرب زور و مواد و الکل در مقابل دوربین‌ها مجبور به اجرای اعمال جنسی با کارگران جنسی می‌شدند. دیدی و زیردستانش بعدها از این فیلم‌ها(که در بسیاری از موارد فرد قربانی حتی آن را به یاد هم نداشت) برای باجگیری یا ساکت کردن قربانی استفاده می‌شده است، قربانیانی که با علم وجود این فیلم‌ها هرگز بر خلاف منافع دیدی و دوستانش قدمی برنمی‌داشته‌اند.

راه ترقی


کوین هارت در حال حاضر در کانادا به سر می‌برد و نه از طرف او و نه از طرف دوستان و مشاورانش زمانی برای بازگشت این کمدین به آمریکا مطرح نشده است. بسیاری از دنبال کنندگان اخبار پرونده دیدی ادعا می‌کنند با توجه به نزدیکی فرهنگ مردم کانادا به آمریکا و البته سیستم قضایی متفاوت، سفر کوین هارت به کانادا درواقع یک مهاجرت بوده است.
دوست قدیمی و شاید یکی از اولین قربانیان دیدی؛ آشر

راه ترقی


مرور داستان زندگی آشر حالا و با توجه به آشکار شدن شخصیت دیدی، چیزی جز وحشت برای مطالعه کننده به همراه نخواهد داشت. آشر زمانی که تنها 13 سال داشت برای زندگی و همکاری به خانه فردی(دیدی) فرستاده شد که هیچ نوع شناختی از او نداشت. آشر 13 ساله برای اولین بار در زندگی‌اش با رویای شهرت و ثروت به خانه دیدی رفت و تقریبا برای یک سال در این خانه زندگی کرد. آشر 30 سال پس از آن سکونت ناخوشایند در مصاحبه‌های مختلف همواره به صورت غیرمستقیم کدهایی از وضعیت عجیب زندگی یک نوجوان در خانه دیدی به شنونده‌ها داده اما این اشارات برای طرفدارانی که به دنبال حقیقت هستند اصلا کافی نبوده است.

راه ترقی


بیشتر از یک هفته قبل و هم‌زمان با به اوج رسیدن شایعات پس از دستگیری دیدی، آشر تور کنسرت‌هایش در آمریکا را به صورت ناگهانی متوقف کرد و به سرعت راهی فرودگاه شد، رفتاری که با توجه به رابطه آشر و دیدی بسیار شک‌برانگیز بود. با این حال هنوز مشخص نیست آشر به فرانسه رفته یا بریتانیا و قصد او از این سفر چه بوده است.
نامزد سابق رئیس مافیا؛ جنیفر لوپز

راه ترقی


حتما برایتان جالب خواهد بود اگر بدانید جی لویِ مشهور بیش از دو دهه قبل رابطه‌ای تقریبا دو ساله با پی دیدی داشته و این دو از سال 1999 تا 2001 در رابطه به سر می‌برده‌اند. البته باید بدانید در آن بازه زمانی دیدی موزیسینی بسیار مشهور و ثروتمند محسوب می‌شد و جنیفر لوپز تنها یکی از سلبریتی‌های زن پرتعدادی به حساب می‌آمد که در آن دوران با این فرد قدرتمند در صنعت سرگرمی آمریکا در رابطه بوده است. جنیفر بعدها به ندرت به رابطه با دیدی اشاره کرد اما جی لو همواره دیدی را فردی مهربان، محترم و صمیمی توصیف کرده است.

راه ترقی


جنیفر از آن دست خواننده‌های پرکاری است که معمولا در سال چندین تور و کنسرت مختلف در آمریکا و سراسر دنیا برگزار می‌کند، با این حال اغلب کنسرت‌های اخیر لوپز به دلایل متفاوت و گاه بدون دلیل لغو شده است. هرچند خروج جی لو از آمریکا تقریبا قطعی است اما مقصد سفر او هنوز به صورت رسمی اعلام نشده و با این وجود بسیاری فکر می‌کنند جنیفر به ایتالیا سفر کرده است. لوپز پیش از این در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود دوست دارد در زمان مناسب همه فعالیت‌هایش را کنار بگذارد و برای تجربه یک زندگی ساده در ایتالیا به این کشور سفر کند. شاید با دستگیری دیدی آن "زمان مناسب" فرا رسیده باشد.
و در نهایت مظنونین همیشگی؛ جی‌زی و بیانسه

راه ترقی


شاید از زمان دستگیری دیدی نام بیانسه و جی‌زی حتی از نام خود او هم بیشتر در رسانه‌ها مطرح شده باشد و کاربران شبکه‌های اجتماعی تئوری‌های مختلفی درباره میزان دخالت این زوج در اعمال مجرمانه دیدی مطرح کرده‌اند. این ادعاها هرچند ممکن است هنوز قابل اثبات نباشد اما رابطه صمیمانه و طولانی این زوج با دیدی کاملا قابل اثبات است. برای نمونه رابطه جی‌زی و دیدی به تقریبا سه دهه قبل و دهه 1990 میلادی بازمی‌گردد. دو نفر از قدرتمندترین و ثروتمندترین ستاره‌های هیپ‌هاپ آمریکا که در کنار رفاقت، بارها و بارها در آهنگ‌های مختلف با هم همکاری کرده‌اند.

راه ترقی


رابطه بیانسه با دیدی هرچند قدمتی مانند رابطه شوهرش با او ندارد اما به نظر بسیاری در سال‌های اخیر حتی صمیمانه‌تر از رابطه دیدی و جی‌زی بوده است. به نظر تئوریسین‌های شبکه‌های اجتماعی دلیل بی‌رقیب بودن بیانسه و یدک کشیدن لقب ملکه موسیقی به همین رابطه صمیمانه با فردی قدرتمند و خطرناک چون دیدی مرتبط است. بسیاری از کاربران ویدئوی تشکر تصنعی خواننده‌ها و موزیسین‌های مختلف از بیانسه(به خصوص وقتی در رقابتی او را شکست داده بودند) با چشمانی وحشت‌زده را بازنشر می‌کنند و آن را مشابه تشکر ستاره‌های سینما از هاروی واینستین پیش از دستگیری او می‌دانند.

راه ترقی


به هر روی بیانسه و جی‌زی هم مانند اغلب سلبریتی‌های نزدیک به دیدی ایالات متحده را ترک کرده‌اند و هنوز مشخص نیست این زوج در کدام کشور به سر می‌برند. بیانسه و جی‌زی چند روز پیش به بهانه شرکت در مراسمی در چین که توسط کانیه وست برگزار شده بود به آسیا سفر کردند و هنوز برای بازگشتشان به آمریکا زمانی اعلام نشده است. هرچند بیانسه طی اطلاعیه‌ای هرگونه ارتباط با اعمال مجرمانه دیدی از طرف او و همسرش را تکذیب و اعلام کرد از هر شخصی که در رابطه با پرونده دیدی به نام او اشاره کند شکایت خواهد کرد اما بسیاری معتقدند این زوج جنجالی دستکم تا زمان مشخص شدن نتیجه پرونده دیدی به آمریکا بازنخواهند گشت.

راه ترقی


احتمالا برای روشن شدن وجوه تاریک این پرونده گسترده و سنگین باید مدت بسیار بیشتری دندان بر سر جگر بگذاریم و با این همه آن دسته از ما که مدت بیشتری روی کره زمین نفس کشیده‌ایم احتمالا خوب می‌دانیم که ترازوی قانون حتی در کشورهای بسیار قانونمندتر از آمریکا هم به طرز عجیبی عاشق افراد ثروتمند و قدرتمند و مشهور است.

لینک کوتاه:
https://www.rahetaraghi.ir/Fa/News/964370/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

جنجال طلافروشان برای فرار از مالیات و شفاف سازی درآمدها

هزینه ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن اعلام شد

منتخبی از پاس‌های طلایی لیگ برتر انگلیس

نخستین جام اندی ماری پس از بازنشستگی

اسبقیان: بازسازی ورزشگاه آزادی تا آخر آذر تمام می‌شود

سردار در کنار مسی

سبقت وینیسیوس از مسی و نیمار

مهاجری: اگر راست بگویم آقای پزشکیان ناراحت می‌شود

آشپزی می‌کنی یا کنسرت گذاشتی؟!

درباره نمایش کمدی و موزیکال؛ هیچ شوخی بدی نداریم

اسامی چند محصول آرایشی و بهداشتی غیرمجاز اعلام شد

گردهمایی کسب و کارها در همایش بزرگ گردشگری هوشمند "کیش تاک"

آخرین اخبار از بازسازی ورزشگاه آزادی از زبان شروین اسبقیان

پای خیاطان و طراحان لباس با «نوآ» به شبکه نسیم باز شد!

سریال «طوبی» بیشتر الهام بود تا اقتباس

آهنگ «خدا همین حوالیه» از حامد همایون

طلوع ابرماه جذاب در میانه دهانه پل خواجو

گله از دست کسی نیست ، مقصر دل دیوانه ماست

معرفی نفرات برتر مسابقات قهرمانی شنای آب‌های آزاد بزرگسالان در کیش

کارآمدی کارت کیشوندی در دستور کار سازمان منطقه آزاد کیش

پوچتینو بهترین انتخاب برای تیم ملی آمریکا بود

مسی: افتخاراتم را نمی‌شمارم به خصوص جوایز انفرادی‌ را

نادال:احساس خوشبختی می‌کنم

تنش و درگیری عجیب در فوتبال پایه

سعید لطفی: در فوتبال پایه، نتیجه گرایی جای پرورش استعداد را گرفته است

آیا بارسلونا برای هفته مرگ آماده است؟

طارمی بازوی اینزاگی در لیگ قهرمانان اروپا

ترامپ: دوست دارم ایران را موفق ببینم، فقط نباید سلاح هسته‌ای داشته باشند

حال خوش پرستو گلستانی در سواحل زیبای گیلان

تلویزیون آخر هفته چه فیلم‌هایی پخش می‌کند؟

کمدین‌های «چارپایه» از یوسف تیموری تا علی صادقی

رتبه‌بندی راننده‌ها در دستورکار پلیس

حضور آمریکایی‌ها در شکنجه‌گاه مخوف صهیونیست‌ها

فرآیند ثبت‌نام وام 30 میلیون تومانی بازنشستگان غیرحضوری است

ستاره نوظهور مسلمان تاثیرگذارترین فوتبالیست دنیا

جوکوویچ: عربستانی‌ها عاشق تنیس هستند

استوری تند مدیرعامل تراکتور به مخالفان!

واکنش نماینده تهران به اقدامات ضد ایرانی شبکه اجتماعی ایکس

قالیباف: رژیم صهیونیستی تنها زبان زور را می‌فهمد

خطیب‌زاده: خویشتن‌داری در برابر اسرائیل دیگر کارساز نیست

شرایط فیلمسازان مستند خوب نیست

نغمه های از کمانچه بر تصنیف استاد شجریان

دو انتصاب در معاونت علمی ریاست‌جمهوری

ایران میزبان بیش از 5 میلیون مهاجر و پناهنده

توزیع کننده مواد مخدر در تبریز قاتل از آب درآمد

خطر بیخ گوش کشور؛ هشدار رییس سازمان هواشناسی درباره خشکسالی

بزرگترین ماه کامل سال در آسمان درخشید

زندگی ساده «هان کانگ» پس از نوبل؛ از نوشتن تا پیاده روی

روایتی از خوشحالی فراریان مالیاتی از یک تکذیبیه

طلای جهانی مرز 2700 دلار را هم شکست