راه ترقی
تداوم سقوط مخاطبان صداوسیما؛ فقط 29.5 درصد مردم ویژه برنامه‌های شب یلدای ‏تلویزیون را دیده‌اند
پنجشنبه 13 دي 1403 - 20:30:09
راه ترقی - انتخاب /بر اساس یافته‌های نظرسنجی ایسپا، 29.5 درصد ایرانیان ویژه برنامه‌های شب یلدای ‏صدا و سیما را دیده‌اند. از بین بینندگان ویژه برنامه‌های شب یلدا؛ 59.2 درصد ویژه ‏برنامه «یلدای مادرانه» شبکه سوم سیما را دیده‌اند، 24 درصد از شبکه‌های استانی، ‏8.1 درصد از شبکه یک سیما و 7.6 درصد از شبکه دو تماشاگر این برنامه‌ها بوده‌اند
مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) یک طرح نظرسنجی با موضوع ‏میزان مشاهده «ویژه برنامه‌های شب یلدای صدا و سیما» انجام داده است. ‏
 به گزارش روابط عمومی ایسپا، در این نظرسنجی که به صورت تلفنی در روزهای اول ‏تا سوم دیماه انجام شده، نظرات 1440 نفر از ایرانیان بالای 15 سال ساکن در مناطق ‏شهری و روستایی کل کشور بررسی شد.‏
‏ بر اساس یافته‌های این نظرسنجی، 29.5 درصد ایرانیان ویژه برنامه‌های شب یلدای ‏صدا و سیما را دیده‌اند. از بین بینندگان ویژه برنامه‌های شب یلدا؛ 59.2 درصد ویژه ‏برنامه «یلدای مادرانه» شبکه سوم سیما را دیده‌اند، 24 درصد از شبکه‌های استانی، ‌‏8.1 درصد از شبکه یک سیما و 7.6 درصد از شبکه دو تماشاگر این برنامه‌ها بوده‌اند. ‏مصاحبه‌شوندگان در پاسخ به این سوال، می‌توانستند به بیش از یک شبکه اشاره ‏کنند.‏

http://www.RaheNou.ir/fa/News/1006746/تداوم-سقوط-مخاطبان-صداوسیما؛-فقط-295-درصد-مردم-ویژه-برنامه‌های-شب-یلدای-‏تلویزیون-را-دیده‌اند
بستن   چاپ