راه ترقی
حداکثر مدت زمان رسیدگی به شکایات مسافران در پرواز‌ها اعلام شد
پنجشنبه 4 بهمن 1403 - 13:32:49
راه ترقی - باشگاه خبرنگاران / مدیرکل دفتر نظارت بر فرودگاه‌ها سازمان هواپیمایی کشور گفت: سازمان هواپیمایی کشوری موظف است ظرف مدت حداکثر 7 روز برای پرواز‌های داخلی و 14 روز برای پرواز‌های خارجی به شکایات مسافران در قالب حقوق مسافر رسیدگی کند.

http://www.RaheNou.ir/fa/News/1018744/حداکثر-مدت-زمان-رسیدگی-به-شکایات-مسافران-در-پرواز‌ها-اعلام-شد
بستن   چاپ