راه ترقی

آخرين مطالب

بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی 97 درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی بیمه دی

بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی 97 درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی
  بزرگنمايي:

راه ترقی - معاون برنامه ریزی و تحول کسب و کار در اولین دوره پایش سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران از رضایتمندی 97 درصدی بیمه شدگان و مراجعان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بیمه دی؛ بهمن برزگر معاون برنامه ریزی و تحول کسب و کار این شرکت ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در سال 1402 رویکرد بیمه دی با هدف بهبود مشتری مداری، خدمات پس از فروش و تکریم ارباب رجوع، به طور جدی در چارچوب مفهمومی به عنوان تحول دیجیتال مطرح شد که در این راستا چرخه نظرسنجی را به عنوان یکی از مهم ترین مؤلفه های مربوط به تحول دیجیتال در دستور کار قرار دادیم.
وی بیان کرد: در ابتدای این مسیر، به توسعه کانال های ارتباطی پرداختیم به نحوی که نظرسنجی از مراجعان نزیک به 100 شعبه تخصصی جبران و شعب عادی بیمه دی را در دستور کار قراردادیم. زمانی که فردی به عنوان مراجع به یکی از این شعب مراجعه می نماید، در زمان دریافت خدمات بیمه گری یا در زمان پرداخت خسارت و ... فرصتی فراهم شده تا مراجع بتواند از طریق کانال های ارتباطی شامل QR code و اعمال نظرسنجی در سایت و یا از طریق شماره گیری سرشماره 1671، یا استفاده از ussd و وارد کردن شماره #1671* نظر خود را درخصوص کیفیت ارائه خدمات ثبت نمایند.
معاون برنامه ریزی و تحول مسب و کار بیمه دی در ادامه افزود: این مهم از طریق نصب استند در شعب به اطلاع مراجعان محترم رسیده و از 15 فروردین ماه سال جاری به اجرا گذاشته شده است. همچنین اولین دوره پایش داده های این نظر سنجی اخیراً انجام شده که طی آن قریب به 95 درصد مراجعان از کیفیت ارائه خدمات خیلی راضی بوده اند، 2/5 درصد نیز گزینه راضی را انتخاب کرده اند و در نهایت 2/5 درصد از خدمات ناراضی بوده اند که اطلاعات این نظرسنجی در اختیار مدیریت امور مشتریان قرار گرفت تا پیگیری های لازم انجام شود. همچنین این پایش ها به صورت ماهانه انجام خواهد شد.
عضو هیأت عامل شرکت با اشاره به برنامه های تحول دیجیتال عنوان کرد: در ادامه به دنبال این مهم هستیم تا با سهل ترین شیوه ها بتوانیم با مشتریان و مراجعان شرکت در ارتباط باشیم. البته برنامه های بیشتری در بستر تحول دیجیتال در برنامه عملکردی امسال این معاونت برنامه ریزی شده است که یکی از این اقدامات و برنامه های تسری این نظرسنجی به ازای هر همکارمان است در واقع در این راستا به دنبال بهبود مولفه های نحوه برخورد با مشتری و تکریم ارباب رجوع هستیم.
وی در ادامه ضمن اشاره به نحوه بهره گیری از داده های این نظر سنجی تصریح کرد: این داده ها به ما کمک می کند شعب قوی تر را شناسایی کنیم و شعبی که نیاز به بهبود دارند را مورد بررسی بیشتر قرار دهیم. بیمه دی به عنوان یک شرکت بیمه ای، خدمت رسانی به مشتریان را به عنوان مهمترین وظیفه خود در دستور کار قرار داده است که مهم ترین مولفه برای ارائه خدمات بهتر، بهره گیری از بازخورد هاست که این سامانه این مهم را فراهم می کند که موجب تحول چشمگیری خواهد شد.
وی اذعان کرد: پیش از این در سیستم نظرسنجی شرکت، نظرسنجی از مراکز درمانی را داشتیم و با برنامه اجرا شده‌ی اخیر این چرخه نظرسنجی را تکمیل کرده ایم. این کار گامی مهم در دریافت نظر خدمت گیرندگان است و در آینده نزدیک این نظرسنجی علاوه بر شعب در دفاتر نمایندگی نیز پیاده سازی خواهد شد. در بستر دیجیتال نیز تمامی خدمات آنلاین به زودی به نظرسنجی مجهز خواهند شد.
بهمن برزگر تأثیر داده های نظرسنجی در بهبود عملکرد شرکت را بسیار حائز اهمیت دانست و بیان کرد: با استفاده از این داده ها که از طریق سایت، مرکز تماس 1671 و مرکز صدای مشتری در سامانه دی دار به دست می آید در واقع ما اطلاعاتی از نقاط قوت ضعف و همچنین نیاز های مشتریان خواهیم داشت که در ادامه می تواند حتی به توسعه محصولات بیمه ای و ایجاد بیمه نامه های جدید در شرکت منجر شود.
وی در پایان اظهار کرد: این مهم از طریق اجرای سختگیرانه و دقیق فرآیندهای نظرسنجی امکان پذیر است که امیدواریم با همت و یاری همه معاونت ها و مدیریت ها در سطح ستاد و شعب این افق ترسیم شده دی به زودی به منصه ظهور برسد.

لینک کوتاه:
https://www.rahetaraghi.ir/Fa/News/865950/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

پیش‌بینی شوکه‌کننده نایب رییس اتحادیه نمایشگاه‌داران درباره قیمت خودرو

مهدوی: نشان دادیم شخصیت قهرمانی را شانسی به دست نیاورده‌ایم

بازتاب نخستین شکست کارتال با پرسپولیس در لیگ برتر در رسانه های ترکیه

سقوط یک پله‌ای تیم ملی شمشیربازی ایران در رنکینگ جهانی

شکست ناباورانه جوکوویچ مقابل تنیسور 19 ساله

اعتراض سپاهان به داوری دیدار با فولاد

معصومی ستاره نوظهور کشتی ایران

خبر ناامید کننده اینزاگی درباره طارمی

اقامه نماز عید فطر در سریال «ولایت عشق»

خودم رو هر روز صبح به کلانتری معرفی میکنم !

وقتی پژمان جمشیدی «دایناسور» می‌شود

دو اثر ماندگار در کارنامه هنری داریوش ارجمند

امکان خرید 1000 دستگاه آمبولانس با اعتبارات کووکس

سردار رادان: 600 نفر در تصادفات جاده‌ای نوروز در کشور جان باختند

موشک «اسپکتروم» در اولین پرتاب خود منفجر شد

انتشار کتاب محمدجواد محبت پس از درگذشتش

توافق ایران و ترکمنستان برای راه‌اندازی قطار مسافری

حساب این گروه از یارانه‌بگیران میلیونی شارژ شد

امام رضا(ع) و اقامه نماز عید فطر

آهنگ جدید/ «رنگِ بهار» با صدای محسن میرزازاده منتشر شد

محدودیت تردد در جاده چالوس به دلیل بار ترافیکی سنگین

(11 فروردین) آخرین وضعیت آب و هوا و ترافیک راه‌ها؛ ترافیک سنگین آزادراه تهران شمال و جاده چالوس

معرفی کشورهایی با کمترین نرخ مالیات در جهان

رهبر انقلاب: مواضع ما همانی است که بود؛ دشمنان بدانند اگر شرارتی صورت بگیرد قطعا ضربه متقابل محکم خواهند خورد

فهیمه ورژن معمولی و پرومکس!

تصاویر جذاب و دیده نشده از پشت صحنه سریال «متهم گریخت»

نگاهی به موسیقی متن چهار سریال‌

پیش‌بینی رگبار باران و رعد و برق برای اغلب مناطق کشور

آیا تغییرات آب‌وهوایی می‌توانند به نفع کشاورزی باشند؟

«میزها و دیوارها»؛ تأملی دربارۀ اجزای دفتر کار

نماز عید سعید فطر به امامت رهبر انقلاب اقامه شد

پزشکیان: تقارن عید فطر و روز «جمهوری اسلامی» نوید دهنده فردای بهتر برای ایران است

تاثیر بازیکن ایرانی در صدرنشینی تیم کویتی

اسلامی‌خواه: به بازیکن مس عذرخواهی بدهکارم

خاطره هاشمی از رمضان سال 73؛ میرسلیم تا ارتفاع 35 هزار پایی با هواپیما رفته هلال ماه را ببیند

قدردانی عراقچی از اقدام امارات در انتقال پیام آمریکا به ایران

نامه پزشکیان به معاون اجرایی درباره تجمعات مقابل مجلس تکذیب شد

واعظی: شمخانی در زمان مذاکرات هسته‌ای ناگهان غیب می‌شد

دریغ از یه پشگل تو کل مسیری که ما رفتیم!

امامزاده ابراهیم(ع) شفت آتش گرفت

انفجار شدید در مجتمع مسکونی محله دروس

5 نکته درباره تحصن حجاب که جمع شد

فخریان: ویترین‌ گل‌هایم جلوی پرسپولیس تکمیل شد

فاضلی: حرکت رحمتی در مورد کارتال غریزی بود!

آقایی‌پور: سال جدید 10 از 10 خواهم بود!

حامد لک تهدید به افشاگری کرد

کارترون: تمام صحبت‌ها در مورد جادوگری مزخرف است

پپ: در این فصل روح و قلب‌مان را از دست دادیم

پیروانی: حرف‌های زیادی در مورد خداداد داشتم!

ستاره اینتر فقط 55 دقیقه نفس داشت!