راه ترقی

آخرين مطالب

بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی 97 درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی بیمه دی

بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی 97 درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی
  بزرگنمايي:

راه ترقی - معاون برنامه ریزی و تحول کسب و کار در اولین دوره پایش سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران از رضایتمندی 97 درصدی بیمه شدگان و مراجعان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بیمه دی؛ بهمن برزگر معاون برنامه ریزی و تحول کسب و کار این شرکت ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در سال 1402 رویکرد بیمه دی با هدف بهبود مشتری مداری، خدمات پس از فروش و تکریم ارباب رجوع، به طور جدی در چارچوب مفهمومی به عنوان تحول دیجیتال مطرح شد که در این راستا چرخه نظرسنجی را به عنوان یکی از مهم ترین مؤلفه های مربوط به تحول دیجیتال در دستور کار قرار دادیم.
وی بیان کرد: در ابتدای این مسیر، به توسعه کانال های ارتباطی پرداختیم به نحوی که نظرسنجی از مراجعان نزیک به 100 شعبه تخصصی جبران و شعب عادی بیمه دی را در دستور کار قراردادیم. زمانی که فردی به عنوان مراجع به یکی از این شعب مراجعه می نماید، در زمان دریافت خدمات بیمه گری یا در زمان پرداخت خسارت و ... فرصتی فراهم شده تا مراجع بتواند از طریق کانال های ارتباطی شامل QR code و اعمال نظرسنجی در سایت و یا از طریق شماره گیری سرشماره 1671، یا استفاده از ussd و وارد کردن شماره #1671* نظر خود را درخصوص کیفیت ارائه خدمات ثبت نمایند.
معاون برنامه ریزی و تحول مسب و کار بیمه دی در ادامه افزود: این مهم از طریق نصب استند در شعب به اطلاع مراجعان محترم رسیده و از 15 فروردین ماه سال جاری به اجرا گذاشته شده است. همچنین اولین دوره پایش داده های این نظر سنجی اخیراً انجام شده که طی آن قریب به 95 درصد مراجعان از کیفیت ارائه خدمات خیلی راضی بوده اند، 2/5 درصد نیز گزینه راضی را انتخاب کرده اند و در نهایت 2/5 درصد از خدمات ناراضی بوده اند که اطلاعات این نظرسنجی در اختیار مدیریت امور مشتریان قرار گرفت تا پیگیری های لازم انجام شود. همچنین این پایش ها به صورت ماهانه انجام خواهد شد.
عضو هیأت عامل شرکت با اشاره به برنامه های تحول دیجیتال عنوان کرد: در ادامه به دنبال این مهم هستیم تا با سهل ترین شیوه ها بتوانیم با مشتریان و مراجعان شرکت در ارتباط باشیم. البته برنامه های بیشتری در بستر تحول دیجیتال در برنامه عملکردی امسال این معاونت برنامه ریزی شده است که یکی از این اقدامات و برنامه های تسری این نظرسنجی به ازای هر همکارمان است در واقع در این راستا به دنبال بهبود مولفه های نحوه برخورد با مشتری و تکریم ارباب رجوع هستیم.
وی در ادامه ضمن اشاره به نحوه بهره گیری از داده های این نظر سنجی تصریح کرد: این داده ها به ما کمک می کند شعب قوی تر را شناسایی کنیم و شعبی که نیاز به بهبود دارند را مورد بررسی بیشتر قرار دهیم. بیمه دی به عنوان یک شرکت بیمه ای، خدمت رسانی به مشتریان را به عنوان مهمترین وظیفه خود در دستور کار قرار داده است که مهم ترین مولفه برای ارائه خدمات بهتر، بهره گیری از بازخورد هاست که این سامانه این مهم را فراهم می کند که موجب تحول چشمگیری خواهد شد.
وی اذعان کرد: پیش از این در سیستم نظرسنجی شرکت، نظرسنجی از مراکز درمانی را داشتیم و با برنامه اجرا شده‌ی اخیر این چرخه نظرسنجی را تکمیل کرده ایم. این کار گامی مهم در دریافت نظر خدمت گیرندگان است و در آینده نزدیک این نظرسنجی علاوه بر شعب در دفاتر نمایندگی نیز پیاده سازی خواهد شد. در بستر دیجیتال نیز تمامی خدمات آنلاین به زودی به نظرسنجی مجهز خواهند شد.
بهمن برزگر تأثیر داده های نظرسنجی در بهبود عملکرد شرکت را بسیار حائز اهمیت دانست و بیان کرد: با استفاده از این داده ها که از طریق سایت، مرکز تماس 1671 و مرکز صدای مشتری در سامانه دی دار به دست می آید در واقع ما اطلاعاتی از نقاط قوت ضعف و همچنین نیاز های مشتریان خواهیم داشت که در ادامه می تواند حتی به توسعه محصولات بیمه ای و ایجاد بیمه نامه های جدید در شرکت منجر شود.
وی در پایان اظهار کرد: این مهم از طریق اجرای سختگیرانه و دقیق فرآیندهای نظرسنجی امکان پذیر است که امیدواریم با همت و یاری همه معاونت ها و مدیریت ها در سطح ستاد و شعب این افق ترسیم شده دی به زودی به منصه ظهور برسد.

لینک کوتاه:
https://www.rahetaraghi.ir/Fa/News/865950/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

یعقوب، یک نفس تازه در پرسپولیس!

گل اول بایرن‌مونیخ به آگزبورگ توسط هری کین

هافبک اسبق سرخابی‌ها سرمربی شمس آذر

برنامه ویژه قلعه‌نویی برای مدافعان لیگ برتری

ضربه خطرناک گورتزکا در دقیقه دقیقه 3+45؛ بایرن مونیخ 0-0 آگسبورگ

گل اول پاری سن ژرمن به تولوز توسط ژواو نوز در دقیقه 35

ضربه‌سر گورتزکا به تیر خورد؛ بایرن مونیخ 0-0 آگسبورگ

سردار آزمون: باید روی ذهنیت تیم کار کنیم

شاداب، پر انرژی و مصمم در تمرین روز جمعه استقلالی ها

مهدی طارمی: برای ما مهم است که دل مردم شاد شود

مصاحبه عزت اللهی و علیرضا بیرانوند پس از بازی با قرقیزستان

کوتاه‌ترین جلسه پرسش و پاسخ دنیای فوتبال

پیام تاج به مناسبت قهرمانی تیم 7 نفره در جام جهانی

باورنکردنی در لیگ عربستان!

شاگردان قلعه‌نویی به‌عنوان دومین تیم برتر دنیا در سال 2024

مسابقات جام جهانی کاراته؛ ایران، ژاپن در نیمه نهایی جام جهانی

اطلاعیه سرکنسولگری ایران در خصوص حادثه دانشگاه فدرال کازان و بازداشت دو دانشجوی ایرانی

توئیت جدید علی لاریجانی در مورد اتفاقات اخیر هسته‌ای با عنوان "برداشت درست"

روسیه: صدور قطعنامه ضدایرانی گامی در جهت نادرست است

سخنگوی وزارت خارجه: از هر گامی برای مجازات رژیم اسرائیل استقبال می‌کنیم

کمالوندی: غنی سازی 60 درصد به هیچ وجه بنا نبود متوقف شود

ظهره وند: در آستانه ایران هسته ای قرار داریم

فیلم پیروزی 9-1 «سعید اسماعیلی» مقابل روسلان بیچورین در وزن 67 کیلوگرم

فیلم شکست 2-6 «علی اسکو» مقابل سرگئی کوتوزوف در وزن 77 کیلوگرم

فیلم پیروزی 7-6 «محمد علی گرایی» مقابل اسلام علی‌اف در وزن 82 کیلوگرم

تیم ملی فوتبال 7نفره کشورمان بر بام جهان ایستاد

پیروزی تیم کشتی فرنگی ایران مقابل روسیه

اولین باخت تیم رونالدو در لیگ عربستان

پرکاس: کم‌کم داریم به روال خودمان برمی‌گردیم

عسگری: زحمات کل تیم منجر به گلزنی من شد

شمسایی: اولین نفری هستم که با کاتر افتتاح می‌کنم

اهدای جام قهرمانی جهان به تیم ملی فوتبال 7 نفره ایران

فیلمی از حضور رهبر انقلاب در جمع مردم زلزله‌زده‌ کرمانشاه در سال 96

محله شهید رئیسی چابهار با حضور پزشکیان افتتاح می‌شود

تو واقعا مریض هستی!

تو حوضی که ماهی نباشه قورباغه سپهسالار

اجرای موسیقی کلاسیک با ساز "کنترباس"

بدون تعارف با هم‌وطن‌هایی که راننده نیسان را از دل آتش‌سوزی نجات دادند

برف در ایستگاه هفتم توچال

زنان می‌توانند نقش خلاقانه در کاهش پسماند داشته باشند

شعرخوانی شنیدنی دکتر کاکاوند

دارندگان سهام عدالت بخوانند/سود جدید تا پایان آذر واریز می‌شود؟

چراغپور: فرهنگ‌تاکتیکالی تیم‌ملی بسیار ضعیف است

مربی حریف با دیدن یک‌نیمه از بازی،مارا آنالیز می‌کند

خودداری کاوه رضایی و نوشه ور از مصاحبه

گل اول النصر به القادسیه توسط رونالدو

گلزنی اوبامیانگ برای القادسیه مقابل النصر

کشاورز: در فاز دفاعی عالی عمل کردیم

عباسی: کسب سه امتیاز برای مهم بود

دلجویی قلعه نویی از یک هوادار