برگزاری همایش آموزشی بیمههای باربری و کشتی توسط بیمه دی
بیمه دی
بزرگنمايي:
راه ترقی - معاون فنی بیمه دی در همایش آموزشی بیمههای باربری و کشتی شهر بوشهر، برگزاری همایشها و نشستهای آموزشی در صنعت بیمه به ویژه در حوزههای فنی را ضروری دانست.
به گزارش روابط عمومی و امور بینالملل بیمه دی، احمد صفرزاده در نخستین روز همایش آموزشی بیمههای باربری و کشتی که به همت "معاونت فنی" و "معاونت منابع انسانی و پشتیبانی" این شرکت و همچنین "مدیریت بیمه دی در استان بوشهر" برگزار شد، با تاکید بر وجود فضای رقابتی در صنعت بیمه، گفت: برای ماندگاری در بازار رقابت، توفیق هرچه بیشتر در جذب پرتفوی با کیفیت و توسعه عرضه خدمات بیمهای با رویکرد ارتقا توانگری مالی بیمه گر؛ برگزاری چنین همایشهای تخصصی و نشستهای آموزشی برای کارکنان و نمایندگان ضروری است.
وی افزود: اگرچه از سنوات قبل در سبد پرتفوی شرکت، بیمههای درمان تکمیلی سهم بیشتری را به خود اختصاص داده اما با برنامهریزیهای انجام شده، حرکت بیمه دی به سوی تعدیل ترکیب پرتفوی خواهد بود که با گسترش و جذب پرتفویهای بیمهای در تمامی رشتههای بیمهای و با رعایت موازین فنی و حرفهای همراه بوده و در دستور کار تمامی واحدهای شرکت قرار خواهد گرفت.
صفرزاده گفت: بیمه دی بنا دارد در راستای ارتقاء سطح حرفهایگری کارشناسان و نمایندگان خود در عرضه خدمات بیمهای، از طریق آموزش مستمر و مکرر تمامی رشتههای بیمهای، به تقویت بنیه فنی ایشان بپردازد.
معاون فنی بیمه دی با تأکید بر روند کارآمد توسعه کمی و کیفی بیمهگری این شرکت و نیز با اشاره به ظرفیتهای موجود در سرمایه انسانی جوان و تحصیلکرده بیمه دی، تحرک و پویایی شبکه فروش در امر بازاریابی و استفاده از ظرفیتهای بیمهای بالقوه منطقهای را به عنوان روشی کارآمد برشمرد و اعلام کرد: با توجه به تفویض اختیار بیشتر به مدیران استانی و شعب، تمهیدات لازم در این خصوص به عمل آمده تا خدمتدهی به بیمهگذران و تعامل با شبکه فروش در اشاعه و عرضه خدمات بیمهای به مردم عزیز کشورمان فرآهم شود که در آییننامه حدود اختیارات اخیر نیز ابلاغ شده است.
در آغاز این همایش، محمد پیشبین مدیر استان بوشهر، مقدم میهمانان این رویداد آموزشی را خیرمقدم گفت.
در این نشست تخصصی، نازیلا حیدرنژاد مدیر یادگیری و توسعه استعداد بیمه دی، با کلیدی خواندن نقش همکاران و شبکه فروش در جذب پرتفوی کم ریسک بیان داشت: هرچه سطح دانش و مهارت همکاران و شبکه فروش گسترده و تخصصیتر باشد، این شرکت عملیات بیمهگری خود به ویژه در حوزه فنی را با رویکردی علمی و کیفی دنبال خواهد کرد.
وی تصریح کرد: رسالت این مدیریت در راستای بهبود و توسعه فردی همکاران و شبکه فروش در زمینههای عمومی و تخصصی است.
در ادامه همایش، احد رحیم زاده مدیر بیمههای مسئولیت و باربری بیمه دی با ارائهی خلاصه گزارشی از عملکرد شعب حاضر در جلسه، اظهار امیدواری کرد پس از این رویداد آموزشی، شاهد رشد چشمگیر عملکرد همکاران و شبکه فروش باشیم.
گفتنی است در این همایش آموزشی سه روزه، مدیران، معاونان و کارکنان شعب، کارکنان ستادی، و نمایندگان شعب استانهای جنوبی کشور و شعب فعال در رشته بیمههای باربری و کشتی این شرکت حضور دارند.
-
يکشنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۶:۲۶
-
۳۱ بازديد
-
-
راه ترقی
لینک کوتاه:
https://www.rahetaraghi.ir/Fa/News/992309/