حداکثر مدت زمان رسیدگی به شکایات مسافران در پروازها اعلام شد
اقتصاد
بزرگنمايي:
راه ترقی - باشگاه خبرنگاران / مدیرکل دفتر نظارت بر فرودگاهها سازمان هواپیمایی کشور گفت: سازمان هواپیمایی کشوری موظف است ظرف مدت حداکثر 7 روز برای پروازهای داخلی و 14 روز برای پروازهای خارجی به شکایات مسافران در قالب حقوق مسافر رسیدگی کند.
-
پنجشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۲:۴۹
-
۱۴ بازديد
-
-
راه ترقی
لینک کوتاه:
https://www.rahetaraghi.ir/Fa/News/1018744/